بازی The Plucky Squire دنیاهای دوبعدی و سه‌بعدی را ترکیب می‌کند

بازی Plucky Squire فعالیت های مختلفی را ارائه می دهد که کاربر را از یک دنیای دو بعدی خیالی به دنیای سه بعدی واقعی می برد. این بازی جیمز ترنرایجاد شده توسط خالق سابق پوکمون، به بازیکن اجازه می دهد تا از دنیای زیبای کتاب داستان به دنیای تاریک و واقعی بیرون برود و پازل هایی را که از دو دنیای متفاوت ایجاد شده اند حل کند.

داستان The Plucky Squire در دست است جوت (یوت) و؛ قهرمان شجاعی که می تواند در یک کتاب داستان لغزش و خارج شود. او باید با کمک توانایی های خاص خود کتاب را از دست جادوگر شیطانی نجات دهد. گیم پلی بازی با ورق زدن کتاب، تغییر کلمات و جابجایی اشیا بین دنیاها، ایجاد لحظات خنده دار و احساسی برای کاربر حل می شود.

به گفته جیمز ترنر، ایده اولیه The Plucky Squire پس از ترک Game Freak و کار بر روی فیلمنامه جدید خود به نام Cosmic شکل گرفت. هدف ایجاد تفاوت بصری و قابل پخش بین دنیای دو بعدی و سه بعدی بود. در ابتدا، جوت به عنوان یک کارتون وارد دنیای واقعی شد، اما در نهایت شکل واقعی و اسباب بازی مانند آن برای نشان دادن بهتر کنتراست ایجاد شد.

بازی قلابدار

همه چیز ممکن است

کنتراست بصری یکی از جالب ترین جنبه های The Plucky Squire است. در یک قسمت، Jut تعظیم را در دنیای واقعی دنبال می کند و با عبور از موانع روی میز وارد یک بازی فانتزی می شود. این بخش هنر فانتزی دو بعدی، واقعیت سه بعدی و طرح های فانتزی را برای ارائه یک تجربه بصری خیره کننده ترکیب می کند.

علاوه بر جذابیت بصری، The Plucky Squire تجربه ای مناسب برای تمام سنین ارائه می دهد. این بازی برای کاربران جوان یا کم تجربه به راحتی قابل درک است و دارای عمق کافی برای جذب گیمرهای حرفه ای است. این بازی با الهام از ماجراهای Zelda نشان می دهد که توسعه دهندگان غیرنینتندو می توانند بازی های خانوادگی موفقی بسازند.

Plucky Squire روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *