«به قیمتش می‌ارزه»؛ راه‌حل دیجی‌کالا برای خرید هوشمندانه لوازم خانگی

امروز بازارهایی برای ساخت خانه ای از خانه هایی که تصمیم گیری را برای خریداران دشوار می کند. از چندین نوع و انواع مختلف با هزینه و هزینه متفاوت است ، انتخاب چیزی که باید بخرید واقعاً یک مشکل جدی بوده است. در این حالت ، زوج های جدید Digala “تحویل” تعمید یافتند. تجربیات مبتنی بر ذهن واقعی و مصرف کنندگان.

طبق روابط Digika ، کمپین ، که از 1-8 ماه مه اخراج شده است ، به نظر می رسد خیلی از چیزهایی که دو چیز دارند که چهار جنایتکار دارند. به عبارت دیگر ، این چیزها فقط کاربران زیادی را به خود جلب نکرد ، و همچنین از آن لذت می برد.

Dugikala ، در کمپین “، عناصری را انتخاب کرده است که ارزان بوده و به اندازه کافی برای مصرف کنندگان و داده های تجزیه و تحلیل برای فروش و پاسخ ها خریداری کرده است.

کمپین “با از بین بردن گروه هایی مانند: ابزار خانگی ، آشپزی ، پخت و پز و دریافت ، سبک تر و تزئینی.

این کمپین با کاربران کاربران تنظیم شده است. در “هدایای هدایا” ، مواردی که قبلاً توسط مصرف کنندگان ارزیابی شده بود و خدمات آنها را راضی می کند ، در قالب انتخاب برای کاربران یافت می شود. علاقه مندان می توانند برای دیدن این موارد از خانه Digilikhal بازدید کنند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *