متا اعلام کرد که فروش ویدیویی را اضافه می کند. پیاده روی بخشی از تلاش های این شرکت برای افزایش مهارت های بسیاری از افراد است که اخیراً راه را به تبلیغ جهان باز می کند.
pakadali pano ، mitundu yochepa yokha yomwe imatha kuwonetsa makanema mu 1: 1 kapena 2: 1: 1: 2: 2 – 22 – 22 -yewifir ogwiritsa ntchito Crisp. این نوع تبلیغات با رقابت اصلی خود ، X ، همان شکل را افزایش می دهد.
اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات زیادی در گیاهان IAB ؛ جایی که شرکت ها باعث ایجاد تبلیغات خود به رنگ ها می شوند. با این حال ، متا ارزش یا درآمد زیادی را ذکر نکرده است.
نوشته های اضافه شده:
به گفته Tekranch ، SAP ها بلافاصله همانطور که برای استفاده از این برج استفاده می شود. طبق اعلامیه زاکربرگ را تایپ کنیداین جنگ اکنون ماهانه در هر ماه کاربران ماهانه دارد و زمان این پلتفرم به پایان رسیده و 5 ٪ کمک های تعمیر را دارد.
Mix در حال تجربه نسخه تبلیغاتی جدیدی از تبلیغات است که تبلیغات را در کنار محبوب ترین ریل ها نشان می دهد. این جنبش شبیه به ایده پرتاک است که به تبلیغات اجازه می دهد تا رنگ خود را مطابق با اضافی و در گروه ها نشان دهند.
دیدگاهتان را بنویسید