SmartPones می تواند قدرتمندترین روز روز زشت باشد ، اما کاربران ایالات متحده تحت تأثیر درگیری قرار نگرفتند. حداقل اگر کاملاً از دستگاه راضی باشد.
یک تحقیق سالانه از مصرف کنندگان تقریباً 2.5 از مصرف کنندگان تا اول مارس (مارس و آوریل) نشان می دهد که بهینه سازی شکل مشتریان بهتر است.
پاسخ دهندگان فرمول مهمی را به عنوان عمر باتری ، بحث و گفتگو و مهمتر از مهارت های جدید و باشکوه امتحان کردند. فورسن ترین مورگسون آنس نوشت: “Amazer در حال رقابت برای اضافه کردن بطری های جدید است ، اما مشتری همچنان در مورد تماس های اول قضاوت می کند.”
حتی با رد جهان در مقیاس کاربران ، اپل و سامسونگ هنوز هم هستند. همه بخشی از آن هستند ، برای یافتن 2 ؛ موفقیت ، که به آنها کمک کرد تا مسافت های خود را به عنوان Google و Shopola افزایش دهند ، همه این موارد تا 2 امتیاز کاهش یافته است. کمترین میزان از داشتن کوچک و 2 ٪ پایین 2 ٪ پایین و بخشی از 2 است.
برخی از یادداشت ها
آمار جدید نشان دهنده تفاوت فنی بین فناوری 5G – تعداد انگشت شماری و کاربران و کاربران است. رضایت از تلفن های همراه 5G در مرحله 2 است ، در حالی که کاربران 4G یا نسل های گذشته بسیار ناراضی خواهند بود.
در برابر Texation یکی از با کیفیت ترین موارد در استفاده از تماس ها است و تماس ها و بزرگترین قسمت همان را متوقف می کند.
دیدگاهتان را بنویسید