TSLA Model Y به چین در آوریل (آوریل و 1 مه) با کاهش جدی روبرو شد و 1.2 ٪ از چراغ های برقی فروخته شد. این تعداد با 5 ٪ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت و در مقایسه با 2 ٪ در مقایسه با مارس (1 مارس و 1 آوریل) مقایسه شد. حتی نقطه ، رنگ Y 5 ٪ از معاملات تسلا در چین را شمارش می کرد.
از طرف دیگر ، تحویل Y از Gigafactor شانگهای رشد بزرگی بود. تسلا در ماه آوریل (1 آوریل) از مهمترین چیز خارجی ارسال کرد که بیش از 5 ٪ در مقایسه با مارس (1 مارس و 1 آوریل) نشان می دهد. با این حال ، خارج از چهار مرحله -.
یکی از اصلی ترین دلایل کاهش فروش Y: بازار ارتباطات یک رقابت خطرناک و بازی چینی است که چیزهای مختلف و ارزان ترین را ارائه می دهد. در پاسخ به این امر ، تسلا چین توصیه Ky -Model را برای استفاده از وام 5 -isnar تا پایان ماه ژوئن داد.
نوشته های اضافه شده:
در کل ، تسلا چین در ماه آوریل بیش از 6000 اتومبیل فروخته است ، از جمله فروش خانگی و تجارت بیرونی. فروش خانه با 4.9 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است و حمل و نقل در مقایسه با مارس (1 مارس و 1 آوریل) 5 درصد گذشته است. انعطاف پذیری بسیار خوبی در فروشنده به داستان بازگشت به بازار چین اشاره دارد و ما باید تا پایان فصل دوم صبر کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید