هوش مصنوعی تبلیغات در نتفلیکس را متحول می‌کند

طبق گفته Netflix ، این شرکت در حال کار بر روی تبلیغات جدیدی است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از تولید کننده با محصولات و فیلم ها تماس بگیرند. این ممکن است برابر با پروژه برادران وارنر برای تغییر اعلامیه خود باشد ، اما نتفلیکس نمونه ای را نشان داد که تصویری از یکی از محصولات آن است.

در عوض ، کاربران می توانند هنگام پخش عناوینی مانند Bridgeston یا چهارشنبه ، تبلیغات هوشمند را ملاقات کنند. این تبلیغات زمان برای متوقف کردن فیلم و سریال نشان داده شده است.

برخی از یادداشت ها

سیستم برنامه ریزی واقعی Netflix – اما این پلتفرم به پیشرفت سفارش و سریعتر گفته می شود. علاوه بر این ، اعلام شد که تبلیغات ثبت شده Netflix اکنون شامل 5 میلیون دوره است ، بیش از 2 میلیون نفر در سال گذشته.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *