شهری آزاریافر ، امئو از آمازا ، در مورد چگونگی توضیح کاربران موفقیت این بازی با بیش از 5 میلیون ورزش گزارش می دهد. گفت: “تعداد Ameras Ameras بیش از 5 سال قدمت دارد و گاهی به پایان می رسد.” به عنوان مثال ، کاربر پس از 4 ساعت بازی ساده و کارگران پیدا نکرد. “در ذهن او ، این نشانگر پیچیدگی اعمال استفاده با اهمیت ساختار است.
وی گفت: “طراحی محصولات جدید”. آنها معتقدند که خود تعریف باید مهارت های کاربر را تغییر دهد ، اما راهی برای ایجاد همه مشاغل وجود ندارد. گفت: “در یک قسمت از تعطیلات جهانی ، ما دو عنوان محبوب را قرار دادیم ، اما یکی تجارت زیادی داشت.” “یکی از دکمه ها به تأخیر افتاد و کاربران به عنوان نشانه ای از روشی قابل قبول و دشوار در نظر گرفته شدند.” این نشانگر دشواری کاربران و آنچه اتفاقات غیر منتظره در ساختار را نشان می دهد.
وی توضیح داد که Ampire از طوفان های بین المللی استفاده می کند و اولین امتحانات را برای افراد بین 5 تا 5 سال امتحان کرد ، زیرا این گروه بیشتر کاربران بازی هستند. وی گفت: “ساختار یک تجارت و تجارت باید ساختار را حفظ کند.” وی افزود: در سازندگان ویدیو ، تغییر تغییرات بسیار زیاد است ، اما آنچه در مدت زمان طولانی تغییراتی تأیید می شود ، نه کوتاه.
باباک سهرابی ، مدیرعامل حاجگا: برای ساختن بیش از یک شکل
باباک سوهرابی ، مدیرعامل هاگگا ، شکل کاملی از ساختار ساختار را نشان داد و می گوید: “اگر ما به صورت مبهم کاهش دهیم یا این به نظر نمی رسد بیشتر باشد.”
سیوالابی در رابطه با مسکن به جاجگاگا اشاره می کند: “در برقراری ارتباط با جمعیت ، گزینه های بسیاری برای دریافت نظرات مختلف پیدا کردیم.” وی همچنین توضیح داد که سالهای بعد ، Jujga وارد می شود که تصمیمات ترکیبی از تجزیه و تحلیل و درک داده ها باشد. صحرابی افزود: “گاهی اوقات این مناطق آسان است ، اما گاهی اوقات همه چیز به درک نیازهای کاربر شروع می شود.” “
وی تأکید کرد که طراحی کاربر باید به گونه ای باشد که کاربران کاربران را برآورده نکند و به پردازش روشهای شغلی و ایجاد قیمت نگرانی های آنها کمک می کند. صحابی معتقد است که طراحی صحیح ، علاوه بر این ، به توافق بین اهداف تجاری و آنچه او استفاده کرده است بستگی دارد.
در روز دوم هشتم اوبشیراز ، و نیما ناوشانار ، شهری آزریافر و باباک صحابی ، پانل های پانل در جستجوی تجارت بودند. آنها به اهمیت ساختار رقابت و پیچیدگی اشاره شد. Hynfar ، با یک نمونه آمیرتیک ، نشان داد که این ساختار باید با کاربران کاربران و فعالیت های تجاری همراه باشد. سحابی تونل ساختار کاربر را نشان داد ، اگرچه در همه مشاغل بسیار مهم نیست ، اما می تواند در تولید سود و هماهنگی با اهداف آژانس موفقیت ایجاد کند.
دیدگاهتان را بنویسید