گزارش عملکرد هلدینگ «تجارت الکترونیک ارتباط فردا» منتشر شد؛ داستان ارتباط فردا در ۱۴۰۲ به روایت داده‌ها

گزارش سالانه هلدینگ ارتباطات فردا که به بررسی عملکرد این شرکت در سال 1402 با سیستم بازاریابی و حسابداری داده ای می پرداخت، رسما منتشر شد.

هدف از انتشار این گزارش، ارائه مروری روشن از کار و دستاوردهای «ارتباطات فردا» در سال 1402 و ارزیابی عملکرد این گروه در بخش‌های مختلف فین‌تک، پرداخت الکترونیک، خدمات دیجیتال، بانکداری باز و فناوری بود. به بانک

کار یکساله «ارتبت فردا» که از ابتدای فروردین 1402 تا پایان اسفند 1402 به طول انجامید، در این گزارش با محورهای زیر بررسی شده است:

– آغاز به کار هلدینگ «تجارت الکترونیک ارتباطات فردا».

– نظارت بر عملکرد محصولات و خدمات “تربت فردا”؛ آبانک، خدمات پرداخت الکترونیک، ایران کارت، همکارت، فینوتک و …

– جایگاه عمومی “تجارت الکترونیک ارتباطات فردا”

– گزارش منابع انسانی

اطلاعات جالب از این گزارش

مجموع پولی که از طریق پلتفرم های مدیریت شده توسط «ارتباطات فردا» به دست آمده از مرز 1.2 میلیارد و 30 میلیون کاربر گذشته است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *