گزارش هشتمین رویداد UXShiraz: کاوش در رفتار کاربران، طراحی همدلانه و نوآوری دیجیتال

به گفته Zoooomit ، روز دوم 8 رویداد Uxshairz در دومین مورد انجام شد که لیستی از جمع آوری شده و سالن بدنسازی در میدان UX دارند. شناخته شده است که یکی از مهمترین بخش های یک جلسه دیجیتالی در ایران ، وقایع مربوط به استفاده دوم ، جهانی ، محیط زیست و محیط زیست است.

سارا غصمی گیلوان ، دی جی شایر طراح: چرا ما غیرمعمول انجام می دهیم؟

سارا غصمی گیلوان ، تبلیغاتی از Swashan ، شروع به گفتن کرد: “چرا کاربران گاهی اوقات عجیب به نظر می رسند؟” با نمونه ای از دنیای واقعی آغاز شد:

بیشتر بخوانید

وی به “Asernel of Asernel of” Alllel Ilney هنگامی که کاربران صورتحساب را نادیده می گیرند ، معتقدند که این اتفاق در یک کشور دیجیتال رخ می دهد ، و گاهی اوقات به دنبال دکمه های کوچک یا دکمه های کوچک می گردند. قاسمی گفت: “کشور دیجیتال با دنیای واقعی فرقی نمی کند.” کاربران در مسیرهای مشخص شده استفاده می شوند. به عنوان مثال ، یک وب سایت را امضا کنید ، دوست دارد از خانه شروع کند ، نه از وسط. وی همچنین به عادت های دیگر گفت که گاهی اوقات قوی تر از شکل گیری است و تولید کنندگان باید این فرهنگ ها را انجام دهند.

قاسمی به فوریت کاربران اشاره کرد: “کاربر صبر نمی کند و با یک برگ نرم ، او اینقدر عصبانی نمی شود.” وی به جزئیات طراحی پرداخت:

Ehsaan Afshar ، یک شاهد عملی: کار و بودن

Ehsan Afshar با نگاهی به ساختار و طراحی چیزهای ناپایدار ، در مورد داستان خود صحبت کرد. “در سال 2 در ایالات متحده ، 5 میلیون دلار قادر به وب سایت هایی بودند که از نکات احتمالی پیروی نکرده اند.” گفت: “5 ٪ از وب سایت از اصل پیروی نمی کنند و 5 میلیارد دلار یک سال از نیاز بین المللی از دست داده است.” افشار ایستاد که کاربرانی که می توانند از آنها استفاده کنند به دلیل شکل موانع و در دسترس بودن که فقط تصمیم گیری نیست ، بیماری دریافت می کنند.

Affsar ساختار UX را فراتر از شکل فناوری قابل مشاهده توصیف کرده و توضیح می دهد که نتایج همان چیزی است که آنها استفاده می کنند. در توصیف طرز فکر این کتاب گفت: “مردم شهرها را از طریق پنج موانع ، مناطق و نمادهای دوز می شناسند.” آنها افکاری مانند مصنوعات موجود در UX فعلی دارند.

افسار شهرها را به عنوان روشهای دشوار برای تغییر از شهروندان توصیف کرد و گفت: “ما یک روش باز برای ارائه رنگ های مختلف به کاربران مختلف داریم.” وی همچنین به اخلاق گرایی و مفهوم شهر اشاره کرد ، که بر کار ساخت محافظان تأکید می کند. افشار افزود: “در ساخت Digta ، کاربر نباید مصرف کننده باشد ، اما آنها باید در نوسان او شرکت کنند.” وی همچنین نوع همدردی را که احساس می کند و شرکت کنندگان برای کاربران ، مهره ، “موجودات UX به عنوان یک عامل دیجیتالی است که باید به مشکلات مردم احترام بگذارد ، توصیف کرد.

Atefah Rahdan ، فروشگاه مشتری ، آموزش ناموفق


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *