یوتیوب تغییری مهم و آزاردهنده در نحوه نمایش تبلیغات اعمال می‌کند

YouTube به نسخه جدیدی از Peak Points فاش شد تا تبلیغات را در زمان میدان نشان دهد. تغییری که باعث می شود امتیازات برای دیدن فیلم ها بیشتر کاربران را تحریک کند.

در نقاط جدید اوج ، YouTube از Google Artifacts برای تشخیص لحظاتی که روابط شدید را با استفاده از بهترین استفاده ها ترک می کنند ، استفاده می کند. این تبلیغات بعداً در لحظات صحیح نمایش داده می شود تا مسئول مخاطب باشد.

به گفته One -kocka ، Turmabil ، در یک فرآیند بازاریابی جدید ، از یک راه حل “برای رسیدگی به افسردگی” استفاده می کند. به عبارت دیگر ، هنگامی که کاربران در این ویدئو از اوج شادی یا نظر هستند ، محصولات نمایش داده می شوند تا فرصت یادآوری شما را افزایش دهند. این روش برای تبلیغ یک تبلیغ دیگر ساخته شده و نتایج را اضافه می کند.

نوشته های اضافه شده:

با این حال ، نحوه تبلیغات YouTube را برای اشتباهات از کاربران تغییر دهید ، زیرا با مشاهده تبلیغات وقتی مخاطب ممکن است در این ویدئو شرکت کند ممکن است آزار دهنده باشد تا ببیند چه چیزی است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *