یوتیوب اخیراً ویژگی جدیدی به نام Communities منتشر کرده است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً با سازندگان تعامل داشته باشند.
ویژگی جدید Communities که در رویداد Made on YouTube در نیویورک معرفی شد، مانند یک سرور Discord است که در فرآیند خلاقیت تعبیه شده است. هدف یوتیوب از این ویژگی کاهش نیاز تولیدکنندگان محتوا به استفاده از پلتفرم های دیگر مانند Discord یا Reddit برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.
یوتیوب
بخش انجمنها در YouTube فرصتی را برای کاربران فراهم میکند تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند و با دیگر طرفداران کانال سازنده ارتباط برقرار کنند. این به کاربران امکان می دهد متن، فیلم و عکس خود را به اشتراک بگذارند و در مورد موضوعات رایج با دیگران بحث کنند. برای مثال، یک دسته مرتبط با تناسب اندام ممکن است شامل پستهایی از طرفداران باشد که ویدیوها و عکسهای سواری اخیرشان را به اشتراک میگذارند.
این ویژگی جدید برای ایجاد ارتباط عمیق تر بین سازندگان و طرفداران آنها طراحی شده است. سازندگان می توانند از این فضا برای ایجاد مکالمات جدید و دریافت بازخورد از مخاطبان خود استفاده کنند. همچنین، این به سازندگان اجازه می دهد تا محتوای خود را کنترل کنند و مستقیماً با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.
یوتیوب
این تعامل جدید می تواند برای برخی از سازندگان دشوار باشد. بنابراین، یوتیوب ابزار جدیدی به نام Community Hub را معرفی می کند که جایگزین بخش نظرات برنامه YouTube Studio شده و به سازندگان یک نمای کلی از تمام فعالیت های آنها ارائه می دهد. سیستم هوش مصنوعی YouTube به شناسایی ایدههای خوب و ارائه بازخورد کمک میکند تا سازندگان بتوانند به افراد بیشتری پاسخ دهند.
یوتیوب در حال آزمایش این ویژگی بر روی دستگاه های تلفن همراه با گروه کوچکی از سازندگان است و قصد دارد تا اواخر امسال گزینه های بیشتری را ارائه کند. انتظار می رود که این دستگاه در اوایل سال 2025 به طور گسترده در دسترس باشد.
یوتیوب ممکن است یک پلت فرم ویدیویی باشد. اما این شرکت همیشه خود را به عنوان یک شرکت اجتماعی دیده است و به خوبی میداند که مهمترین راه برای بقای این پلتفرم، ایجاد راهی برای همکاری افراد است. در حالی که یوتیوب در حال ایجاد راههای جدیدی برای جذب سازندگان و کسب درآمد از ویدیوها است، سرمایهگذاری هنگفتی نیز بر روی تعامل انجام میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید