انتخاب‌موبایل، تعمیر موبایل با ضمانت 18 ماهه، بدون مراجعه حضوری

خدمات تعمیرات موبایل با 18 ماه گارانتی بدون مراجعه حضوری

همه ما مشکل خرابی ناگهانی تلفن همراه را تجربه کرده‌ایم و در عرض چند ثانیه دسترسی به اطلاعات بانکی، داده‌ها، تماس‌ها و اسناد روزانه خود را از دست داده‌ایم، تصور کنید صبح‌ها چگونه بدون شنیدن از خواب بیدار می‌شوید. زنگ گوشی شما

ممکن است فکر کنید که خرید یک گوشی جدید این مشکلات را حل می کند، اما بهترین گوشی ها هم غیرقابل تخریب هستند و همیشه این نگرانی وجود دارد که اطلاعات مهمی مانند عکس ها، مشخصات بانکی و شماره تماس های مهم را از دست بدهند. در چنین مواقعی اهمیت تعمیر تلفن همراه بیش از پیش آشکار می شود و اهمیت خدمات تخصصی تعمیرات تلفن همراه به وضوح درک می شود. از یک تعمیرگاه گوشی چه انتظاری دارید؟ این سوالی است که در ادامه به طور کامل به آن پاسخ خواهیم داد.

مشکلات تعمیر گوشی

تعمیر موبایل این روزها به دلیل پیچیدگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هوشمند به یک کار بسیار تخصصی تبدیل شده است. یک تعمیرکار گوشی علاوه بر تجهیزات خاص نیاز به دانش و تخصص و همچنین دانش کافی در این زمینه دارد. با این حال، برخی از مشکلات در این زمینه وجود دارد:

  • مرکز تعمیرات تلفن همراه انتخابی باید قابل اعتماد باشد و در مورد دسترسی شخصی، اطلاعات بانکی و عکس های موجود در گوشی می توانید به آنها اعتماد کنید.
  • استفاده از قطعات تقلبی برای تعمیر گوشی عمر مفید دستگاه را کاهش داده و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • دسترسی 24 ساعته به مرکز تماس و مرکز خدمات خارج از ساعات عادی ضروری است.
  • افرادی که مشغله کاری زیادی دارند دوست دارند گوشی خراب را با پیک به منزل یا محل کارشان تحویل دهند و پس از اتمام مراحل تعمیر آن را با خیال راحت در آنجا تحویل بگیرند.

بنابراین یافتن یک مرکز تعمیرات تلفن همراه قابل اعتماد، آگاه و در دسترس همیشه یک چالش بوده است. خوشبختانه ارائه چنین خدماتی در کشور ما آغاز شده است و در آینده نیز این خدمات را آغاز خواهیم کرد.

تعمیرات تلفن و مراحل اولیه خدمات تضمینی می باشد

انتخاب خدمات توسط گروهی از صنایع منتخب پشتیبانی می شود، این شرکت بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات گسترده پس از فروش لوازم خانگی در ایران است که از سال 1385 کار خود را آغاز کرد. در سال های اخیر با توجه به نیاز مخاطبان و با هدف جلب رضایت مشتریان، خدمات متنوعی برای خانه و زندگی به دیگر خدمات منتخب اضافه شد و خدمات تعمیرات تلفن نیز در این دسته قرار گرفت.

اما چه چیزهایی خدمات تلفن همراه را متمایز می کند؟

  • قطعات اصلی با گارانتی: استفاده از قطعات اصلی و تایید شده تضمین می کند که تلفن همراه شما در شرایط خوبی قرار دارد و به خوبی کار می کند. این قطعات با استانداردهای اصلی ساخته شده اند و عمر طولانی دارند که از تعمیرات مکرر و هزینه های اضافی در آینده جلوگیری می کند. انتخاب قطعات دارای گارانتی، علاوه بر تضمین اصالت، به شما آرامش می دهد که در صورت بروز مشکل، پشتیبانی لازم را دریافت خواهید کرد. ارائه ضمانت نگهداری در Essemmobile گواه این امر است.
  • کارشناسان حرفه ای: تیمی متشکل از تکنسین های بسیار مجرب که در زمینه تعمیرات موبایل آموزش دیده اند در کوتاه ترین زمان گوشی شما را تعمیر کرده و با خیال راحت تحویل می دهند.
  • حفاظت و ذخیره سازی اطلاعات مشتری: همانطور که گفته شد، حفظ امنیت اطلاعات شخصی، حساب های بانکی و عکس های ذخیره شده در تلفن همراه یکی از مهمترین جنبه های امنیت موبایل است. به همین دلیل انتخاب موبایل به عنوان یک مرکز تخصصی و بزرگ که ضمانت های لازم را برای تعمیر موبایل فراهم می کند گزینه خوبی است.
  • دسترسی آسان: فرقی نمی کند چه زمانی می خواهید گوشی موبایل را تعمیر کنید. گزینه های موبایل همیشه در دسترس هستند. شما می توانید به صورت 24 ساعته با پشتیبانی 1699 تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کرده و یا درخواست های مهم را ثبت نمایید. وسطش میگه “زمانت مهمه!” او کار خود را آغاز کرده است.
  • ارائه گارانتی خدمات : یکی از مهمترین مزیت های تعمیر موبایل در این وسط دریافت 18 ماه گارانتی خدمات تعمیر است که به بسیاری از مشتریان اطمینان و اعتماد می دهد، انتخاب گوشی موبایل مناسب ترین گزینه برای تمامی کسانی است که قصد تعمیر دارند. تلفن های همراه

کیفیت گارانتی تعمیر گوشی

گارانتی تعمیر گوشی یکی از مهم ترین مواردی است که مراکز معتبر تعمیرات در اختیار مشتریان قرار می دهند، این گارانتی تضمین می کند که در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، دستگاه به صورت رایگان یا با هزینه کم تعمیر می شود. این مزیت به ویژه در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا و آلمان رایج است. به عنوان مثال، اپل در مرکز تعمیرات خود گارانتی تعمیر و نگهداری ارائه می دهد که شامل استفاده از تجهیزات اصلی و خدمات تعمیر پس از مدت زمان معین می شود. همچنین در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی، سامسونگ با استفاده از تکنسین های ماهر و قطعات اورجینال، خدمات تعمیرات گارانتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این تضمین ها کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین می کند و به مشتریان احساس امنیت و اطمینان بیشتری می دهد. علاوه بر این، گارانتی تعمیر و نگهداری ریسک مالی را برای مشتریان کاهش می دهد، زیرا در صورت بروز مشکل به همان مکان باز می گردند.

سلکت موبایل با سیستم تایید خدمات تعمیر شروع به کار کرده است و شما می توانید به راحتی درخواست تعمیر گوشی خود را ثبت کنید.

راه های استفاده از خدمات تعمیر گوشی موبایل

به طور کلی سه راه برای دریافت این خدمات وجود دارد:

  • حضوری بروید: با گرفتن آدرس مرکز تعمیرات از سایت می توانید خودتان برای تعمیر گوشی ها به آنجا مراجعه کنید.
  • به وب سایت مراجعه کنید: مشاهده قیمت ها، ثبت درخواست برنامه ریزی به صورت آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر از طریق این وبسایت امکان پذیر است.
  • شماره 1699: با شماره گیری 1699 می توانید مشاوره رایگان داشته باشید و درخواست پیام رسان تحویل دستگاه را ثبت کنید.

کارشناسان پشتیبانی 1699 آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در مورد مرکز تعمیرات یا تحویل در محل هستند.

آخرین کلمات

با داشتن چنین مرکز تعمیرات موبایل و 18 ماه گارانتی، دیگر نگران آسیب دیدگی و تعمیر گوشی موبایل خود نباشید. این سرویس 24 ساعته و هفت روز هفته در دسترس است و تکنسین های مجرب ما مشکل دستگاه شما را برطرف می کنند تا خیالتان راحت باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *