امروز بازارهایی برای ساخت خانه ای از خانه هایی که تصمیم گیری را برای خریداران دشوار می کند. از چندین نوع و انواع مختلف با هزینه و هزینه متفاوت است ، انتخاب چیزی که باید بخرید واقعاً یک مشکل جدی بوده است. در این حالت ، زوج های جدید Digala “تحویل” تعمید یافتند. تجربیات مبتنی بر ذهن واقعی و مصرف کنندگان.
طبق روابط Digika ، کمپین ، که از 1-8 ماه مه اخراج شده است ، به نظر می رسد خیلی از چیزهایی که دو چیز دارند که چهار جنایتکار دارند. به عبارت دیگر ، این چیزها فقط کاربران زیادی را به خود جلب نکرد ، و همچنین از آن لذت می برد.
Dugikala ، در کمپین “، عناصری را انتخاب کرده است که ارزان بوده و به اندازه کافی برای مصرف کنندگان و داده های تجزیه و تحلیل برای فروش و پاسخ ها خریداری کرده است.
کمپین “با از بین بردن گروه هایی مانند: ابزار خانگی ، آشپزی ، پخت و پز و دریافت ، سبک تر و تزئینی.
این کمپین با کاربران کاربران تنظیم شده است. در “هدایای هدایا” ، مواردی که قبلاً توسط مصرف کنندگان ارزیابی شده بود و خدمات آنها را راضی می کند ، در قالب انتخاب برای کاربران یافت می شود. علاقه مندان می توانند برای دیدن این موارد از خانه Digilikhal بازدید کنند.
دیدگاهتان را بنویسید