گزارش سالانه هلدینگ ارتباطات فردا که به بررسی عملکرد این شرکت در سال 1402 با سیستم بازاریابی و حسابداری داده ای می پرداخت، رسما منتشر شد.
هدف از انتشار این گزارش، ارائه مروری روشن از کار و دستاوردهای «ارتباطات فردا» در سال 1402 و ارزیابی عملکرد این گروه در بخشهای مختلف فینتک، پرداخت الکترونیک، خدمات دیجیتال، بانکداری باز و فناوری بود. به بانک
کار یکساله «ارتبت فردا» که از ابتدای فروردین 1402 تا پایان اسفند 1402 به طول انجامید، در این گزارش با محورهای زیر بررسی شده است:
– آغاز به کار هلدینگ «تجارت الکترونیک ارتباطات فردا».
– نظارت بر عملکرد محصولات و خدمات “تربت فردا”؛ آبانک، خدمات پرداخت الکترونیک، ایران کارت، همکارت، فینوتک و …
– جایگاه عمومی “تجارت الکترونیک ارتباطات فردا”
– گزارش منابع انسانی
اطلاعات جالب از این گزارش
مجموع پولی که از طریق پلتفرم های مدیریت شده توسط «ارتباطات فردا» به دست آمده از مرز 1.2 میلیارد و 30 میلیون کاربر گذشته است.
دیدگاهتان را بنویسید